Tuesday, March 20, 2012

Karipap Pusing Lagiii....


Kalau nk tgk resepi karipap pusing ni blh g kat Sini atau Sini yer....jgn malu2 tawwww...


Karipap pusing ni mmg sinonim dgn family Liza...bila dtg angin rajin tu, Liza akan buat bnyak2 dan simpan dlm fridge, bila2 nk mkn senang, keluarkan dan terus grg....tp bila dtg angin M tu, maap la yer, tak dapek den nak nolong.....


11 comments:

zila said...

salam kenal dan ziarah disini liza..nice blog ..byk masakan sedap2 :)

kakna said...

rajin memusing ye..
rangup tak kulitnya tu.

Liza said...

salam kenal jugak yer zila...thnx sbb sudi singgah kat dapur buruk Liza ni yer...

Liza said...

mmg rangup kulit karipap ni kakna...even dah sejuk pun tetap rangup...cubalah..

Mieza said...

lamanya tak ziarah dapur liza..tapi sebabkan nampak karipap pusing ni tetap juga singgah walaupun sibuk yg amat..sbb mmg gemar makan karipap...ada lg tak?

quinnie said...

kakliza..saya pun tengok angin jugak bila nakbuat karipap ni..heheheh....tapi makan suka..tu yg sekali buat mesti byk dan sejuk beku kan sebab nak buat lagi tak tentu bila dtg rajinnya....hehehhe

Melly Octaviana said...

Mau kak karipap pusing nya, melly suka,malas mau buatnya..hehe

ijayuji said...

Salam kak liza! kita pernah buat sekali kalau tak silap pastu maals nak buat sbb tersilap teknik utk doh minyak dia tu kikiki..sejak tu terus serik nk buat inikan epok2 biasa pun malas kemain lagi nak buat, alasan inti malas nak buatlah, mls nak kelim lah mls nk glek lahh ehehehe... mcm2 alasan :D

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Salam Liza.Nanti kak ros order dgn liza je le...tak pernah buat karipap pusing ni sebab takut kepala berpusing-pusing..hihihi

rahel said...

Salam Liza,rajinnya awak buat karipap pusing...mesti sedap ni kan..

Amie said...

Rajin dia buat karipap pusing ye Liza... kak Amie kalau buat karipap biasanya...belum sempat uli tepung, intinya habis dimakan duluan... keh keh keh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...