Friday, November 11, 2011

Puding Koktel Tapai Beraiskrim...


Biasa org mkn tapai ni dgn agar2 merah atau dgn eskrem kan...tp kali ni Liza gabungkan dgn puding koktel, eskrem dan tapai.....sedapppp mkn sejuk2...jom kita tgk resepi puding koktel versi Liza..

PUDING KOKTEL

Bhn2:

1 tin buah buahan koktel
1 tin susu cair
1 paket sumi warna warni -potong kecil
- masukkan semua ke dlm mangkuk dan sejukkan.
- sedia dimkn...
Resepi tapai pulak liza dh buat kat SINI, so ape tunggu lagi, bhn2 dia pun senang jer...

PUDING KOKTEL TAPAI BERAISKRIM
Bhn2:
Puding koktel secukupnya
Tapai pulut
Aiskrim - perisa pilihan


              Masukkan puding koktel ke dlm mangkuk kecil, diikuti dgn eskrem dan tapai....


                                                       Tadaaaaa.....dah pun siap....


12 comments:

Nieza said...

wahhh sedapnya tgk puding koktel tapai beraiskrim akak ni...memang mabeles:)

nak panggil akak ke?..tak tahu yer umur brapa saya lahir thn 79 :)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

Ayu dtg melaporkan diri ngeee
Tapai OMG lama x mkn
Ni mkn biler cuaca panas khen
Weols kt cini dh sejuk gedi ��。・°°・(>_<)・°°・。

anymz said...

aduh liza..sedapnya .ni fav akak dan suami tau..

nuwairani ismail said...

adoi! ada eskrem, tapai...teringat pulak cendol pulut tapai...dah lama x mkn..

cik cek said...

Waaa...cam best je ni...kak cek tak penah buat tapai sendiri..selalu beli je...nak gak cuba2 puding ni...mesti sedap kan...tapai...aiskrim...emmmm...memang berbeza...

Asmara said...

uit, first time tau tapai boleh makan dgn aiskrim. sugoi!! :D

Liza said...

salam nieza...mmg akakkk pun...hihihhi

Liza said...

Thanx ye Ayu sudi dtg ziarah dapur ni...ooo musim sejuk kat sana sekarang yer...

Liza said...

Kak Anim sama la dgn hubby Liza, hantu tapai....ekekekeke

Liza said...

Tu la nani kan, cendol pulut tapai sedapnya.....perggghhh

Liza said...

kak cek....mmg best jugak la, sbb sejuk jer...

Liza said...

asmara, kita yg nk mkn kan,letak jer la apa2 yg patut....jgn letak batu ngan kayu udah....hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...