Tuesday, April 3, 2012

Pizza Roti Hotdog...


Assalamualaikum wbt dan salam semanis gula buat semua....ari ni jom kita buat pizza guna roti john pulak yer...apa yg kita perlu pun senang jer, takyah nk uli roti pagi2 buta ni kan....hihihihhi

Jom kita tgk bhn yg kita perlukan..

RESEPI PIZZA ROTI HOTDOG

Bhn2:

Roti hotdog sedukupnya - belah 2
Sos Pizza -Liza guna lebihan kuah spagetti
Sosej
Cheese

- panaskan oven 180C
- sapu sos pizza atas roti yg dibelah td dan letakkan sosej atau apa2 lauk kegemaran.
- taburkan hirisan cheese dan bakar 5 minit atau hingga cheese cair...
- dah pun siap kan....



12 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

menarik juga idea ni, hotdog pizza, kira dua dalam satulah ni..

~~zana@pb~~ said...

Waaa....senang bnyk mcm ni. Tak aci la guna roti john.....hehe...tp anak akk mestu suka. Cuma area rmh akk ni susah skit nk dpt roti john.

izahdaut said...

roti piza... kreatif kak liza.. sedap nampak tuuu

Amie said...

mudahlah pulak nak sediakannya... jimat masa & tenaga.

Ucu Faridah said...

bagus2....yg macam ni yg plg mustajab nk buat....

ogyep yummy mellow said...

OOOHHHH... main shorcut ya... good idea utk working mummy..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

sedapnyer
terlioq suda ni

Qasey Honey said...

nmpk sedap...ok jugakkn bile roti tu kita pizakan...xpyh nk uli doh...hehehe...simple tp myerelakn...

ady said...

as-salam kak liza
pizza roti sedapnye..bagus ni buat b/f...

ady said...

as-salam kak liza
kak liza ayam Ayam Dendeng Pandan kat bawah tu npk sedap..ady copy resepinye dulu..tq 4 sharing

zila 4ever said...

salam kak liza
guna roti john..idea yg bagus nie..nk tiru jgkk..:)

ijayuji said...

Salam kak liza!! sedap tuuuu kalau guna sos spaghetthi, ank2 kita suke dgn sos spaghetthi tu tp malas pulak nak buat sos dia tu ehehe.. tunggu buat pasta baru boleh buat roti1 mcm ni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...