Tuesday, September 4, 2012

Sosej Roll....





 
Assalamualaikum wbt dan salam manis buat semua....sebenarnya sosej roll dah lama Liza buat, tuan umah sendiri pun dah tak ingat....hihhihi, yg pasti menu ni sebelum pose ari tu lg....ekekekeke

Liza suka buat sosej roll ni bnyak2 dan keep in dlm fridge, pastu nk mkn, cuma keluarkan dan grg...senang dan cepat...ye la sesuai sgt utk org yg tak berapa rajin mcm Liza ni...hihihii

Semua org dah tau buat sosej roll ni kan, Liza pun ada buat kat SINI dan SINI...

1 comment:

Naz / Nadz COSK said...

Assallamualaikum Liza..

Ni mmg sedap. Resepi yg simple tapi dijamin anak2 makan sampai licin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...