Saturday, August 13, 2011

Iftar 12 : Puding Koktel...

Semalam kami berbuka dgn puding koktel ni sebagai pencuci mulut...hubby suka sgt mkn puding nisbb dai kata sejukkk jer rasa perut bila mkn benda2 camni...Tp Liza mmg buat simple jer sbb macam ni yg diorg suka kan...juz bubuh susu cair, fruit koktel dlm tin dan sumi...mesti semua org kenal sumi kan, ala yg bdk2 suka makan tu, yg ada mcm2 perisa tu...Liza suka guna sumi dr agar2 sbb yg pertama dan yg paling utamakan MALAS...heheehe...sebenarnya, bg fmily Liza kalau bubuh sumi ni rasa dia lg sedap sbb rasa masam manis sumi tu akan sebati ngan kuah koktel tu...so, bila makan ada la rasa masam manis nya....sooooo delicious..jd pada sesape yg ada penyakit M cam Liza ni, blh la try ye...



                                                     Jemput semua...jgn malu2 yer...sila2

4 comments:

Diana @ Melley Mey said...

ada puding koktel kat cnie... sedaapnya makan sejuk2 nie...

Citarasa Rinduan said...

salam ziarah kembali..

wah!! sedapnya koktel..
mmg sesuai utk berbuka..

thanks follow blog ayu

Liza said...

Diana...rindu la nk tgk resepi2 dr Diana..

Liza said...

Ayu..thanx sudi ziarah blog yg simple ni...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...