Thursday, September 1, 2011

Tapai Pulut Warisan...


Tapai pulut ni buat untuk lebaran dan mkn sendiri2...hahaha..tp daun pisang tu kuning la pulak..tak pe la kan..janji isi dia sedap..papa siap request suruh bungkus dlm daun pisang, tak nak dlm bekas kecik2 tu...huuhhh demandnya dia..kat umah ni papa ngan abg jer yg minat sgt ngan tapi pulut ni..jom kita tgk isi dia pulak yer..



Haaa...kan betul, tgk tu tapai yg betul2 mengancam jiwa dan raga...hehehe..so moral of the story kali ni ialah don't judge a book by its cover yer murid2....muahahaaha


2 comments:

norlie said...

buat puding tapai sedap loo

Liza said...

hehhehe, kalau org pandai buat mmg sedap, tp Liza buat selalu fail la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...