Monday, December 11, 2017

Sosej n Scrambled Egg Sandwic...






Bila semuanya perlu diuruskan sendiri, kita akan mnjadi seorang yg kreatif..percaya lah
Ye la, takkan nk ulang mkn bnda yg sama je kan...bkn family je yg boring nnt, kita sebagai chef pun dah tentu2 lagi boring,ihhii

Satu lagi, kita kena tau, masakan ni meluas dan kreatif..campak je la apa yg kita rasa nak campak, dan at the ending yg campak2 tu la akan jadi resepi wowwww...tak caya cuba campak sekarang, kikiki






SOSEJ N SCRAMBLED EGG SANDWIC

Bhn2:

3 biji telur
2 batang sosej - potong halus
Sedikit garam
Serbuk lada hitam
Sedikit susu segar
Butter

- panaskan butter di dlm pan non stick
- kocok telur, campurkan susu segar, garam dan serbuk lada hitam
- masukkan sosej dan gaul sebati
- tuang adunan ke dlm pan td dan kacau2 manja
- bila telur dah masak, angkat dan boleh dihidang bersama sos dan roti kegemaran


* kali ni Liza guna roti ciabatta sourdough*


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...