Tuesday, May 3, 2016

Sandwic Pisang dan Nutella Bercheese....



Liza mmg paling suka buat sandwich sbb sng...letak je la bhn apa pun sebagai filling dia, jnji boleh makan kan...hihihi
Kali ni Liza guna pisang n nutella...pastu ltk pulak cheese kat atas tu,perghhhh mmg sedap, gerenti akan tersuka tanpa sengaja...
Bagi Liza menu ni mmg lengkap la utk breakfast..nnt try ye, sng je..







RESEPI SANDWIC PISANG N NUTELLA BERCHEESE


Bhn2:

6 keping roti sandwic
Nutella secukupnya
Pisang secukupnya - potong kecil
3 keping cheddar cheese
Sedikit butter





- ambil sekeping roti dan sapukan nutella di atasnya..
- ltk hirisan pisang dan sekeping cheese..
- ambil sekeping lagi roti dan ltk di atasnya..
- sapu sedikit butter dan bakar hingga agak2 cheese cair..
- sedap tau tak, rugi sape tak buat

6 comments:

tun_telani said...

Salam kak liza.. tun suka makan sandwich pisang+peanut butter ^^

lia ummiirfan said...

wow! memang sedap nampaknya ni.. nak cuba jugaklah .. ☺️☺️

Kakzakie Purvit said...

Oh... good idealah Liz
Lain kali kakak ajar anak kakak senang aje ni tapi kalau tak tengok tak terfikir pun kan:)

Ayu said...

Assalam Liza,
wah sandwich pisang nutella..dapat bayangkan
macam beli creape yang garing tu sapu nutella & pisang..sedapp!

maz said...

Menu cepat dimsak..sdp dimkn ni fren..

maz said...

Menu cepat dimsak..sdp dimkn ni fren..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...